سلام :)

خرید بک لینک

اول از همه باید عذرخواهی کنم از دوستای گل و درجه یکم...شرمنده که نگرانتون کردم قول میدم دیگه بیخبر غیب نشم(اخه خودمم متنفرم از این عمل ناشایست(!)ولی خب نمیشد کاری کرد)

دوم از همه(!) واجب التشکر هستم بابت کامنتای پرمهرتون یه دنیا مرسی و ممنون و متچکر

سوم از همه یه خبر بدم بهتون که دانشگاه یزد قبول شدم و چهارم از همه در راستای مورد سوم نیازمند راهنمایی تون هستم درمورد زندگی در خوابگاه و کلا شهر یزد و ...

پنجم از همه بزودی منتظر شونصد پست در روز با محوریت دانشگاه و استاد و هم اتاقی و اه اه و ایش ایش درمورد غذا و نظافت خوابگاه باشید

تا آن روز بدرود

سلام :)...

ما را در سایت سلام :) دنبال می‌کنید

برچسب: sbl (p) limited, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 16:06

صفحه بندی