اونایی که ریش دارن مخصوصا از نوع بلند و پرپشتش،اینا با صابون میشورن ریشاشونو یا شامپو؟
اصن میشورن ریشاشونو؟
اصن ریش شون یا ریشاشون؟
ما را در سایت سلام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 16:07