سلام :)

متن مرتبط با «sbl (p) limited» در سایت سلام :) نوشته شده است

سلام :)

  • نیلوبلاگ

    اول از همه باید عذرخواهی کنم از دوستای گل و درجه یکم...شرمنده که نگرانتون کردم قول میدم دیگه بیخبر غیب نشم(اخه خودمم متنفرم از این عمل ناشایست(!)ولی خب نمیشد کاری کرد) xa0 دوم از همه(!) واجب التشکر هستم بابت کامنتای پرمهرتون یه دنیا مرسی و ممنون و متچکر xa0 سوم از همه یه خبر بدم بهتون که دانشگاه یزد قبول شدم و چهارم از همه در راستای مورد سوم نیازمند راهنمایی تون هستم درمورد زندگی در خوابگاه و کلا شهر یزد و ... xa0 پنجم از همه بزودی منتظر شونصد پست در روز با محوریت دانشگاه و استاد و هم اتاقی و اه...

    ادامه مطلب