این هوا،هوای خوردن و خوابیدن و چاق شدنه و دیگر هیچ...
هوای خوب اونه که صبح به گلدونات آب بدی شب بیای ببینی خاکشون هنوز خیسه xa0 +واقعا نمیدونم چرا انقد از هوای آفتابی خوشم نمیاد؟...