اوج فاجعه میدونین کجاس؟ اونجاس که بعد از دوازده سال مدرسه رفتن و چاهار سال دانشگاه جوون مملکت حتی یه زبان خارجی رو کامل یاد نمیگیره من موندم ما این همه مدت دقیقا چیکار می کنیم که نه چیزی یاد میگیریم و نه بهمون خوش می گذره؟...